lite segt tycker jag allt...

just nu känns det lite som att tiden står still... Visst, jag tänker inte lika mycket på villken vecka jag befinner mig i osv, men ändå känns det så otroligt avlägset att det skall komma en bebis till oss.

jag har massor kvar att fixa och dona med innan bebisen kommer, men eftersom det känns så ovärkligt  har jag inte kunnat fixa och köpa så mycket ännu. Egentligen spelar det kanske ingen större roll om jag väntar till sista månaden eller gör allt nu, kommer något gå snett kan det ju lika gärna göra det senare under graviditeten osv... Nää får nog sluta oroa mig så mycket som jag gör och tänka positivare.

bebben brukar ha sina små vaken tider nu, h*n bökar och sparkar på morgonen och på kvällen, ibland riktigt häftiga rörelser, nästan så jag tycker det är lite obehagligt.
Sedan börjar jag bli bra otymplig. Känner mig som en flodhäst!! och då har jag som sagt 3 månader kvar. GULP!!! Undra hur stor jag kommer att bli!!!

KRAAAAAAAAAAAAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0