Urk! vecka 28 (27+4)

Får inte i mig järntabletterna som jag skall. min mage har havererat och jag har haft fullt upp med  att ta hand om den och min magsjuke son sedan i fredags. Nu känns det att värdet sjunkigt och jag måste värkligen försöka pilla i mig de nedrans tabletterna!!!

Annars har jag lite förvärkar då och då, speciellt när jag är ute och går. Magen blir stenhård och gör lite ont. Så hade jag inte med  Daniel..

har inte så mycket att tillföra just nu förutom att vi har haft underbara somamrdagar här i Göteborg.

Kram

Kommentarer
Postat av: madde

stackars dej aldrig nån lugn o ro .. glad att mitt hb ligger lite högre nu , men äter järntabletter jag med .. du ser jättefin ut ta hand om dej så länge

2009-04-30 @ 01:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0