bebsikläder....

Nu har jag inhandlat kläderna jag tänkte bebben skulle ha på sig hem från BB. Visst kan känslan finnas där med : tänk om något går fel  och vi inte får någon bebbe med hem...  Hemska tanke!!! Men Jag tror knappast att det skulle hända enbart för att jag köper kläder och förbereder mig inför bebben.

Slänger upp bilderna nedan.

Idag går vi in i vecka 35 och på tisdag är det aurora... det tickar på. Nästa vecka är det midsommar och efter det får vi förrådet den 1 juli. Känns som vi har en del att pyssla med.

I går var vi hemma hos ett par som precis fått sin 3e son. En sååååååååååå söt liten Isack. *mys*

Kramis på er





Supersöt Pop set. Passar både pojke och flicka!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0