Oj vad tiden sprang iväg nu då...

Det är bara till att erkänna, jag har inte haft någon  lust alls att  skriva massa på datan dessa underbara sommardagar. och när väl lusten infunnit sig har jag inte orkat helt enkelt.

15 dagar kvar tills snittet nu. börjar kittlas i magen och mycket tankar kan jag lova. Här hemam har vi satt upp bebissängen nu och hämtat vagnen som står färdigbäddad ochg väntar på liten.

Jag har svullnat upp som  en ballong, känns det som iaf. Och känner mig rejält höggravid. Nätterna är långa och jag har enormt svårt att vända mig eller resa mig upp på nätterna. Foglossningen har inte tärt så mycket på mig, utan snarare vikten eller.. tyngden.

Det märks även på bebben att det är trångt nu. Sparkarna är inte lika intensiva utan man märker mer av de stora rörelserna.

Nu är det värkligen nedräkning på riktigt.

KRAM


Kommentarer
Postat av: madde

vad roligt ,, jag längtar jag med ,, får hoppas att det inte e riktigt lika varmt när jag ska ligga där o pressa ,, uscha .. ja ja vi hörs av kram

2009-07-02 @ 11:56:19
Postat av: Jill

Så du fick tid till snitt, grattis! Skönt att du kan slappna av nu och se fram emot bebisen utan en massa oroande tankar om förlossningen. Jag har semester nu och tänkte höra om jag och barnen kan hälsa på någon dag? Om du orkar dvs. Vi kan köpa med oss lite fika :-) Kram, jag ringer dig i veckan som kommer!

2009-07-05 @ 21:14:01
URL: http://jillsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0