Snark!...

Det är segt... så  SEGT nu!!!

Vet att jag sagt det förut men nu är det värkligen seeegt!!!!  *LER*

Jag vill ha bebis hos mig nuuu...  dagarna segar sig frammåt och allt går i samma hela tiden känns det som.  Jag har svårt att äta, har tappat matlusten och det blir mest onyttigt man petar i sig. Stackars bebbe vad jag matar den med skräp.

Nästa vecka kommer iaf skattepengarna tillbaka, då skall det shoppas till bebben. Och sedan har vi midsommar som jag längtar till, då skall aurora förhoppningsvis vara avklarad. vad  det nu blir för resultat där. Att gå och inte veta är väldigt frustrerande och jag har svårt att slappna av. bebisen tumlar  runt i magen och hickar ofta. Vad mycket mer man vet 2a gången som gravid. Allt känns mycket mer på något vis. Och jag har bättre koll på hur bebisen ligger och villka delar den trycker ut i magen på mig :)

I början av juli skall vi hämta vagnen och innan dess vill jag få iordning här hemma. Snacka om att det känns trångt i en 3a redan nu inför två barn och två vuxna... Jag går och sneglar med längtan på alla radhus och villor i området... Men men.. den som väntar :)

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0