81 dagar kvar...

Och jag är rastlös i min tunga kropp!! Sover väldigt dåligt just nu och inte lär det bli bättre heller. Vaknar si sådär 4 ggr per natt för mina kissepauser. När man sedan skall lägga sig kan jag bara ligga på sidan villket bebisen inte värkar gilla för h*n börjar puffa och sparka, håller mig klarvaken tills vi båda hittar en ställnings om passar oss.

Annars har jag lyckats klämma i mig järnatbletter igen några dagar så andfåddheten och tröttheten har laggt sig aningen. Hjärtat slår inte riktigt lika ansträngt längre och det är sååå SKÖNT!!

Vi fick hyrt ett till förråd iaf, får tillgång till detta 1 juli, då kommer det bli lite arbete av här hemma. Måste bära ner en hel del för att få ordning här och efter det kan jag börja fixa inför bebben. Spjälsängen ligger under våran dubbelsäng och samlar damm just nu, vagnen skall hämtas i början av juli och skötplatsen måste fixas på toaletten.
Jag har ju  en hel del att handla innan oxå.

På onsdag är det MVC igen.
KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0