Vecka 32 (31+2) Aurora i morgon!!!

Jag är enormt trött på att gnaga järntabletter.. därför slarvar jag en del nu igen. Försöker kompensera detta med att äta mera järnrik föda. Hoppas att det funkar!

Vad vår bebis bökar i magen nu. På ett sätt är det liiiite jobbigt, man blir väckt mycket av en bökande bebis i magen som sparkar hårt och vrider och vänder sig mycket, sedan känns det riktigt obehagligt när lillen pressar ut en fot, arm eller rumpa.
Men jag ska VÄRKLIGEN inte klaga. för såfort bebben är lugnare börjar man fundera om allt står bra till där inne, fortsätt böka på bebbe!!!!


I morgon är det Aurora. Tänk om jag inte får snitt.... vad gör jag då?! Ska jag behöva utsättas för den tortyren igen?! Nej jag VÄGRAR!!! Jag skall värkligen göra allt i min makt för att få snittet.


KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0