6+2

Ååå varför skall man jämt behöva oroa sig??

Lillkillen har varit sjuk i en vecka och nu har han fått små prickar i ansiktet. det går vattenkoppor på hans dagis och nu funderar jag  om detta kan vara det.

I morse vaknade jag med halsont och börja givetvis oroa mig om jag höll på att insjukna i vattenkoppor. Min mamma säger att jag hade det när jag var liten, men en lindrig variant av det, Och en annan väninna berättade att man måste haft minst 5 koppor för att vara immun mot detta...

Självklart blir jag nervös, dels för att jag är i det kristiska stadiet med bebben i magen.... och dels för att det skall gå illa med bebben.

Jag måste nog ringa sjukvårdsrådgivningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0