6+4 ( jag mår pekk!)

va ju inte meningen att denna graviditetsblogg skulle bli en gnäll blogg :) men jag mår blääääääääääääääääääää.
har något slags virus i kroppen med feber och halsonda som inte ger sig, och på det tar vi lite illamående. Känner igen detta efter Daniel. Varje gång min mage är tom börjar jag kvälja och ha mig. Men har inte någon direkt hunger. Inget smakar bra... Därför är det lite knivigt just nu. Men vad man inte gör för en liten en. *LER*

Idag har jag mestadels sovit och bara gått runt i mysisar och klagat, tur att sambon stödjer upp med allt här hemma för tillfället. Urk för att vara ensamstånde mamma och gravid... All respekt till dessa kvinnor!

Nu skall jag slänga mig i duschen. Kram

Kommentarer
Postat av: åse

Åhhh din staaaaackare!!!!

Massa kramar kommer här!

2008-12-10 @ 11:37:40
URL: http://junipingla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0