vecka 9 (8+2)

Jag kan inte riktigt tänka mig in i att det skall komma en liten till vårat hem nästa sommar. Allt känns ovärkligt fortfarande. Visst har jag illamående och kisseblåsan känns betydligt mindre (får springa på holken titt som tätt) men annars vet jag inte...

Jag tror mycket beror på dessa 12 kritiska veckor i början. Kan inte påminna mig om att jag var så nervös med sonen. och då hade jag en blödning som varade över en vecka oxå. Kändes på något vis avslappnande och veckorna gick fort. Dessa veckor seeegar värkligen iväg.

Funderar över KUB oxå... Har inte hittat någon som erbjuder detta i GBG, men hittade ett neråt landet. jag väger hela tiden om vi skall göra det eller ej. urs så svårt... Man kan ju inte gardera sig hur mycket man än kollar upp, går något fel så gör det ju det ändå.
men skulle vara en liten trygghet ändå...

Nåväl

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0