VUL

Det är en liten där inne *LER*

Idag var jag på Vul och fick konstaterat att jag är i vecka 6/7 någonting. Varav jag behåller min egna beräkning och är idag på vecka 5+6

Läkaren sa att det var en mycket tidig graviditet, men att hjärtat slog på den lille och allt såg normalt ut såhär tidigt.  Lten var 5-6mm stor nu.. Sååå liten men sååååå Betydelsefull!!!
Hoppas HOPPAS att h*n vill stanna!

jag berättade för min mamma idag, även för min äldsta syster. Händer det något så händer det! jag kommer inte dölja att jag var gravid om jag får missfall så kan lika gärna berätta nu.

Igår började jag må lite illa och har känt av det idag oxå. Minns inte att det var på det sättet med  Daniel. Man känner sig proppmätt och kräkfärdig mest hela tiden. Skyndar jag mig blir det värre, duchar jag varmt blir det värre osv.
Men jag får vara glad för symptomerna iaf :)

Jag fick oxå en inskrivningstid. Inte förräns den 14 Januari är det daggs. Ååååååååååååå denna jobbiga väntan!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0