OUTCH!

Igår hade jag monster "växtvärk".. Värkte från och till under hela dagen, men på kvällen tog det i ganska kraftigt.. Blev nervös för givetvis började jag fundera på missfall.

Släppte detdock ganska fort. Finns ju inget jag kan göra ändå, så onödigt att oroa sig hela tiden.


Nåväl.

Det kändes allt annat än bra att få tid till abortkliniken! Så jag ringde BM igen och fick då prata med en mycket trevligare tjej. Tror denna tjjejn mindes mig efter jag gick där när jag var gravid med  Daniel. Hon gav mig en tid hos Monica (Min gamla BM) på tisdag och bokade även in en tid hos läkaren för VUL på onsdag!! Ååå så skönt. Nu skall jag bara avboka tiden hos Abortkliniken.

Längtar tills VUL. Håller alla tummar och tår att allt ser bra ut och att det faktiskt är en liten2009 som bor där inne!!!




Om allt ser bra ut på onsdag tänkte jag skicka efter en sådan här!
Eftersom jag är av den oroliga typen tror jag detta kommer lugna mig en del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0