Vecka 5 ( 4+5 )

Dagarna går...  Känns fortfarande väldigt ovärkligt. Kan inte ta in att jag är gravid och tror inte jag kommer ta in det förräns "den värsta faran e över"

Mina bröst ömmar fortfarande. inte hela tiden utan märker det mest när jag trycker på dem. Bröstvårtorna är mörkare och hela brösten känns tyngre. Tyckte jag hade lite illamående förra veckan men har ej haft mera nu på några dagar. Iom det känner jag mig tvivlande .. tänk om det blir ett missfall....

Nåväl. Blir det så är det inget jag kan styra över.

Annars känner jag av trötthet som kommer och går.

Tog ett till test i går för att se om strecket blivit svagare eller starkare. Och det var faktiskt starkare. Nu är teststrecket mycket starkare än kontrollstrecket. Alltid något :)

På torsdag byter jag vecka och går in i vecka 6. Tänkte jag skulle ringa till MVC då och skall försöka få ett tidigt ultraljud så vi kan se att graviditeten sitter där sen skall och allt ser bra ut, men oxå för att se hur långt gången jag är. Vet inte riktigt själv. Som jag räknar nu gör jag det efter sista mensen. (vad jag tror är sista mensen) för jag är inte 100 på att det var en riktig menstraution jag hade sist.

Nåväl :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0