MVC besök vecka 26 (25+3)

Idag var det daggs för mvc igen.  Jag har fått ett växande födelsemärke på ena bröstet villket jag funderat på. Min barnmorska  tittade på det och skulle höra med  läkaren om jag skulle komma till henne på en liten extrakoll.

Annars låg HB på 104 nu och vi diskuterade ev höjning av niferexen, vi kom dock fram till att detta var onödigt då min mage tar sådan stryk av dessa starka tabletter. Bättre att fortsätta få i mig en om dagen sa hon. vad det kan skilja mellan graviditeter, med  Daniel i magen låg mitt HB aldrig under 112. Och när jag åt järntabletter låg det på ca 120 iaf, med niferex nu ligger man på 104 och det sjunker ju sakta. Aja.  för övrigt börjar jag bli tung och trött. Känner redan hur jag börjar längta mer och mer till MÅL!!!!

Kan inte dessa veckor går snabbt nu.. (även om jag vet att jag ska njuta nu medans jag kan av graviditeten oxå)
Monica (BM) skulle ringa till Aurora på Östra för att höra sig för hur det går an min remiss dit, har ju inte hört någonting därifrån ännu.

bebbens hjärtljud tickade på och låg på 145 denna gången. Vi började mäta magen och den låg innom ramen av normal!! Gött, alla tror jag ska få tvillingar pga min stora mage :))

Nästa besök blir 5 maj.
KRAMIZ

Kommentarer
Postat av: Malin

På pappas födelsedag där ser man. Jag tror stenhårt på en tjej i din mage. kramis malin

2009-04-14 @ 20:02:35
URL: http://erikssongbg.blogg.se/
Postat av: madde

hej pia .. låg med normalt mätte 27 så jag lågt högt på normal kurvan .. gött bara 100 dagar kvar nu .. puss

2009-04-16 @ 10:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0