Vecka 25 (24+3)

Idag har jag varit på babyproffsen och beställt vår vagn. Känns lite knepigt att beställa vagn såhär tidigt men med tanke på leveranstiden och att Emmaljunga semesterstänger i sommar kändes det ändå ganska aktuellt. Det blir en Emmaljunga Smart Duo Combi. Vi har givetvis beställningskydd dvs händer det något tråkigt behöver vi inte betala någonting, skulle vi ångra oss i vagnval betalar vi endast hälften av depositionen vi la idag dvs 1000 kr.

Som sagt är den vagnen lite dyr för oss, men jag har funderat hit och dit, gått och kikat på andra vagnar och begagnade vagnar, vi kom helt enkelt överräns om att köpa då det är bra 2a hands värde på vagnarna så vi ser det som en liten investering.

Jag har märkt av att bebben har lite vakentider nu mera. en stund på morgonen och lite sporadiskt under dagen sedan en stund ganska sent på kvällen. Då är det livi luckan. Blir så glad när bebben bökar och har sig! Älskar den känslan. hade ju glömt hur det känns att vara preggo.

Fick hem ännu en tidning i går, Amelia vänta barn som jag nu skall lägga mig  och lusläsa.
ha det bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0