Järnbrist??

Nu har jag gått och mått riktigt dåligt i flera dagar från och till. Visst har jag massa krämpor, det har man ju som gravid och inte blir det lättare direkt. Därför har jag inte funderat så mycket mer på det, men i förra veckan kände jag någonstans att nääää, vad är detta. Jag blir föbigådd av pensionärer med rullatorer när jag är ute och  går,så fort jag försöker öka hastigheten flåsar jag som en kossa , blir illamående och får världens hjärtklappning.

Sedan  har jag haft en irriterande jobbig huvudvärk i flera dagar som kommer och går. har fått tagigt alvedon 3 dagar på raken och det känns inte så kul det heller.
Började fundera på det här med Järnet. På inskrivningen blev jag ordinerad järntabletter men efter bara någon vecka la jag av med  dem för jag fick sååå enormt ont i min mage. Fungerade inte alls... Glömde i princip av det och nu först tänker jag att detta kanske är  relaterat till järnbrist.
Nåväl, Jag fick en tid idag iaf kl 13:00.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0