Kuddar mellan benen!

Jepp, det är vad jag har varje natt. Har vaknat av ont i vad jag trott (livmodern) men antagligen är det bäcknet som börjat krångla lite för mig. Fick rådet att ha kuddar mellan benen och det har faktiskt hjälpt. Detta hade jag även med Daniel men inte förräns senare i graviditeten. är det bara jag eller kommer alla krämpor snabbare med andra graviditeten??!

4 veckor kvar till det stora ultraljudet och jag vill bara att dagarna skall rulla iväg så jag kommer dit någon gång!

Annars idag skall jag hjälpa sambon att flyttstäda ur ett dödsbo. Så kommer bli lite bärande och plockande, men samtidigt känns det skönt att hålla igång efter alla "lata" illamående veckor innan.  Appropå illamåendet så vaknade jag i natt av kväljningar. *ryser* Blääääk!!!!!

Nåväl. Nu skall jag surfa runt på internet lite sedan hoppa in i duschen. Ha det bra där ute!
Kraaaaam!!!

Kommentarer
Postat av: Jill

Hej Pia, hoppas du mår bra! Måste få tummen ur att ringa dig någon dag... Precis som du skriver så kommer verkligen alla krämpor snabbare vid andra graviditeten :-) Magen blir större snabbare, och kuddar mellan benen hade jag nog också ganska så tidigt med nr 2 och 3. Vad gör man inte för att sova gott! Ta hand om dig, hoppas vi kan ses snart! Kram

2009-02-04 @ 21:59:57
URL: http://jillsan.blogspot.com/
Postat av: madde

känns kul att vi ska ha samtidigt ... längtar puss

2009-02-05 @ 15:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0