Lite ditt och lite datt...

Hejsan på er.

Här rullar dagarna på. I fredags fick Daniel nån släng av magsjuka. (jag haaatar magsjuka) och helgen har vi spenderat hemma. Jag har surfat runt på en del barnvagns sidor och letat. Gillar värkligen emmaljungas nyaste vagnar, Men priset är ju därefter oxå... GULP!

Jag tänker försöka spara in pengar på vissa babysaker för att kunna lägga mera pengar på en vagn iaf. Hittade denna barnstolen på Ikea med stöd och det var helt okej för oss. Så det får bli på inköpslistan.





Peppar peppar har jag mått lite bättre de senaste dagarna. Hoppas att det håller i sig.
Skall börja ta magbilder lite oftare nu och har börjat mäta magen. redan över 20 cm större än vad den var innan graviditet.. ujujuj hur skall detta sluta.

Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0