Liten blödning...

Igår morse fick jag en liten blödning. Inget rinnande blod med ändå blod... Urs vad nervös jag blev. Avvaktade under dagen och inget mera blod i sikte.

Idag ringde jag min Mvc och jag fick komma upp. De förklarade för mig att slemhinnorna ibland kan vara sköra och det inte alls var ovanligt med sådanna blödningar. Sedan fick jag lyssna på hjärtljudet. ÅÅÅÅ hon hittade det med en gång och jag började gråta.. Man har blivit så hormonstinn som gravid Ha ha.

Nu skall jag försöka slappna av iaf och hålla tummarna att inga mer blödningar kommer.

Kram

Kommentarer
Postat av: åse

Åhh kraaaaaaaaaaaam på dig gumman!!! Så rädd du måste varit!!!

2009-02-03 @ 10:08:54
URL: http://junipingla.se
Postat av: madde

tjena pia hoppas allt e bra med dig sj har jag fått se på ul .. skönt att man gått förbi riskveckorna .. kram på dej

2009-02-05 @ 15:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0