Liten uppis.

BM besöket gick bra. Fick en väldigt disträ BM denna gången. Hon tog järnvärdet på mig och det låg på 109. Inte så konstigt att man mår som man mår.

Sedan fick jag lyssna en snabbis på bebbens hjärta och därefter tog hon ett prov för Struma... Det var bara en säkerhetsåtgärd så han eftersom jag känner mig dålig. De skulle återkomma om de hittade något i provet.

Magen växer och jag tycker värkligen att jag blivit stor när jag kikar mig i spegeln. Jösses, vart skall detta sluta *LER*
Känner dock inte mycket rörelser, fast tänker inte snöa in mig på det heller. Det kommer väll när det kommer. Daniel var ju en riktig fotbolls spelare i magen och det kan man ju inte jämföra med.

Idag kikade jag återigen på barnvagnar. Tycker utbuden av dem suger på de flesta affärer. Det finns ju inte alls mycket bra barnvagnar att välja på. Hmm.. tur det är några månader kvar innan det kommer behövas.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0