Vecka 16 (15+6)

Imorgon går man in i vecka 17. 
Nu har alla börjat märka att magen växer och det gör Daniel oxå. han är så söt här hemma, Går och klappar på min mage och säger att han lääängtar ihjäl sig tills bebisen skall komma. *Älska*

Jag har surfat runt och drömt om Emmaljungas barnvagn, dom är ju så fina. Förra gången hade vi en billigare variant av  vagn combi åt Daniel, men bromsen gick sönder relativt snabbt och insatsen var stum och hård för bebisen.
Denna gången är drömmen en rymlig liggdel som skall vara lagom mjuk och go för bebben. där det får plats med både litet täcke och kudde osv. Höj och sänkbart hantag är oxå på önskelistan, gärna riktigt kraftigt. Avskyr smala handtag.
Nåväl får se vad pengarna räcker till senare i graviditeten.

Det är tre veckor kvar till det stora UL. Jag börjar redan bli nervös. Hoppas, hoppas att allt ser bra ut där inne..

Igår kväll satt jag i fotöljen och skulle sträcka mig. Då dunkade det till på ena sidan i magen, precis som någon slog till magen från utsidan eller tappade något tungt där. och sedan domnade  en liten del bort. Jag blev riktigt skrajj. Inte kunde det varit bebis?! Det är en väldigt lugn liten jag har i magen och det enda jag känenr är små nervryck nån gång varranan dag ibland. Därför e jag skeptiskt till att detta var bebis... men vem vet.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0