Jag drömmer så knepiga drömmar!

Allt från ruskiga mardrömmar till ett hopkok av vänner och kändisar mm. Läste i den stora barnboken att detta var vanligt under första och sista delen av graviditeten. Men jag minns inte att jag hade det med sonen i magen.

Idag har vi faktiskt varit på bio. det var  riktigt mysigt att bara få vara och göra något så kul tillsammans hela familjen.
Jag försöker känna efter puffar på magen men har ännu inte lyckats känna :(  Vill känna!!! fast magen värkar ju växa iaf.

Något annat som flugigt på mig är Halsbränna från Hell!! Jag knaprar på Renni varje dag, och inte kan jag äta sena middagar eller bli för mätt, då plågas jag hela kvällen. DET däremot kommer jag i håg från tiden med Daniel, fast det började i vecka 30 ca...

Imorgon byter jag vecka och går in i vecka 15.

Tråkigt och bildlöst inlägg, skall försöka bli bättre på att fota lite mera :)

Kraaaaaaaam på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0