Shoppat!

Nu när jag går hemam hela dagarna kan jag bli lite rastlös om jag inte hittar på ngt under dagen, har varit en innehelg med Daniel som haft hög feber, men idag åkte jag iväg till 421 för att kika på lite kläder. Även om kassan är skral så behöver jag ju värkligen nya kläder med  denna växande kropp. Hittade en snygg topp för 99 kr iaf. letade efter ett par mammabyxor men hittade inga. Har ju förvisso beställt ett par som borde komma denna veckan, men jag vantrivs värkligen i mina mysbyxor som förutom mina klänningar med mammastrumpbyxor, är det enda jag får plats i.

När jag stod i omklädningsrummet fick jag se att jag faktiskt har börjat få en mage.. en preggo mage :)))) Tog ett foto för att visa :)




Min fiiina kula!



Suddig mobilbild från omklädningsrummet.

Nu skall jag göra lite middag, blir spagetti och köttfärsås med färsk basilika i, är såå frälst av färsk basilika just nu:)))

Kram på er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0