vecka 11 ( 10+0)

Jag tycker fortfarande att dagarna går i snigelfart. Vill vara i ca vecka 16 kanske, då börjar det roliga, magen ser  rund och fin ut och man oroar sig kanske inte liiiika mycket för om bebben skall stanna eller ej.

Mitt illamående släppte lagom till julafton och jag har mått riktigt bra. Inte kännt av någonting nästan, förutom ömma bröstvårtor och min hopplöst tröga mage. Såklart blev jag orolig över bristen på symtom som försvann så fort. Tankarna började mala oom det var MF på gång. Och efteresom jag inte kunde släppa det åkte jag till gynakuten och de gav mig ett vul :)

Där fick jag se en liten sprattelgubbe med armar och ben, högst levande sa läkaren. *ler*

Kramis på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0