Vecka 14 (13+3)

Jag sover så dåligt... I går natt vaknade jag av smärtor i bäcken och livmodern. hade glömt av alla dessa krämpor:) fast jag tycker allt att min blåsa blivit större igen, behöver inte gå upp VARJE natt för att kissa längre. har känt lite swischande rörelser under naveln men vet inte... känns fortfarande så otydligt att jag inte kan säga det är bebben som rör sig. Längtar tills det känns och syns mera!

men magen har börjat växa. Visst ser väll mest övergödd ut som min kära sambo sa till mig, men det är allt en liten kula på magen nu.
Vi berättade för Daniel om bebben och han blev såååå glad och nyfiken. Han har suttit och målat teckningar av den lille i magen och han hoppas att det blir en lillebror. Jag förklarade oxå för honom att ibland kan det gå fel med bebben när den bor i magen men att vi får hålla tummarna att den mår bra och vill komma ut till oss i juli.

har suttit och läst min gamla graviditetsdagbok från tiden med Daniel i magen. Nu är jag glad att jag skrev då, det ger mig mycket att jämföra och tänka tillbaka på.

Nej, nu skall jag surfa på lite mammakläder, måste värkligen hitta byxor!!!
KRAM

Kommentarer
Postat av: madde

tro mig pia har kännt små fjärillar i magen emellanåt sen v 10 .. klart att det e bäbis puss på dej

2009-02-05 @ 15:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0