Snitt beviljat!

idag var det daggs, Samtalet hos läkaren. Jag var aningen nervös kan jag lugnt säga. Men sammanbiten och gav mig inte en tum. Läkaren jag fick var lugn och lyssnade på min historia. Hon hade full förståelse för att jag inte ville föda igen och beviljade ett snitt. Där satt jag ganska paff att läkaren gav mig snittet. Enligt BM på Aurora gruppen skulle jag troligtvis bli nekad snitt så det kom som en överraskning när det gick relativt lätt.

Sååååååååå  Torsdagen den 16 juli blir det förhoppningsvis bebis!!! 

Nu är jag helt slut i kroppen och skall ta en varm dusch innan jag lägger mig tidigt ikväll.

KRAM på er!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

MEN SHHHIT!!! GRATTIS! Eller ja...Herrre guuud! JAG DÖR. En månad kvar!! Så skoj. Ojoj..



Kram Jenny

2009-06-17 @ 07:47:49
Postat av: madde

vad kul för dej sj ska man väl ligga och pressa haha

2009-06-18 @ 18:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0