Vecka 34 (33+3) Bm besök.

bm besök idag.  Gick ganska snabbt, allt flyter ju på så att säga. Vikten låg på 74,5 och jag hade gått upp0,5 kg. känns skönt, bara bebben som vuxit och inte jag. he he

det blev inga provtagningar denna gången förutom trycket som va finfint och magen mättes till 34 nu. huvudet fortfarande nedåt och hjärtljuden låg på 135 .  Kan det vara en liten pojke där inne tro???

Pojknamn vi funderar över just nu är William eller Jacob...  Tjejjnamn på topp är Nellie eller Emelie..

En vecka kvar till Läkarbesök om snittsamtal... Jag börjar bli nervös. Vet ju såväl att dom kommer neka mig, men jag kommer inte ge mig. Jag tänker ta till alla medel för att de skall förstå min ångest. Kommer inte spara på krutet denna gången. Ändå känns det jobbgt att mitt öde ligger i deras händer så att säga. Har blivit 100% peppad av min BM Monika. Ingen kan känna för dig Pia utan stå på dig nu det är du som skall få ut denna bebis. Säger hon :)

Inatt vaknade jag flera ggr av min bebbe som sparkade mig så. H*n trycker ut sina små fossingar så det känns som rullande kulor under huden på mig...

Jag måste ta lite mer magbilder nu. tiden bara flyger iväg när det gäller vissa saker medans den står still på andra plan.
Denna veckan kom skatteb tillbaka och det skall shoppas massor inför bebbe. har även fått veta att min vagn kommit. Vi skall ringa 2 dagar innan vi vill hämta den bara. Tror jag hämtar den i början av juli. Behöver få förrådet först så vi kan få mer plats här hemma.

KJAAAAAAAAAAAAM!!!!!




Min nya passion!! jag slopar niferex och äter en bytta jordgubbar nästan varje dag.



Jag kunde ju inte låta bli utan köpte nyaste tidningen av gravid oxå :)))



he he.. Ja här e hon. aningen sleten Pia :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0