Lite vagnsnack!

Idag var jag ute på babycenter igen och kikade på vagnarna. Jag är ju som sagt inne på en Emmaljungavagn men dom kostar ju därefter oxå....

Nåväl, den jag kikar på heter Smart Duo Combi och finns i 5 olika färger.  Den färgen jag gillar  mest är nog den som står i deras butik som heter Copper . Visst är jag lite sugen på alla dessa vagnar som har tre hjul och är så svängbara, men för mig känns rymligheten bäst till bebben och där tycker jag Emmaljunga leder.

Fick med mig en katalog hem så blir en del kikandes i den :)
leveranstiden på Emmaljunga är ca 10 veckor så jag har ju fortfarande lite tid på mig att vela runt.

Kramen på er.







Daniel tyckte det var kul att handatget var såpass ställbart att han oxå kan köra vagnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0