Rutin Ultraljud.

Då var det stora ultraljudet avklarat.

Såå nervös jag var innan, måste vara åldern *ler* Vi fick se den lilla/e  länge och tydligt. Barnmorskan gick igenom bebisen i olika lager, först huvud och hjärna sedan bröst och hjärta och tilllslut lårbenet. De mätte och kollade ett bra tag. Såklart började jag nästan gråta när jag såg de ursöta små fötterna. Hon zoomade in dem och de va bara såå fina!

jag försökte fråga vad  det var för kön ,men icke att jag fick reda på vad  det var. SUCK!! Jag som sågärna vill veta....
jag tittade och tittade när hon gick ner på bebben och tyckte faktiskt att det såg ut som den berömda hamburgaren mellan benen dvs flicka :)))))   När vi sedan fått våra tre bilder sa BM :Ja hon var inte så medgörlig.. Hmmmm undra om BM försa sig där.

Jag fick oxå ett nytt BF datum. Har ju hela tiden trott att jag skall få den 29 juli. men hon gav mig den 24 juli istället. Och det betyder att jag nu är i vecka 19+2. Wohoo.. Gött!!!

Återkommer med  bilder från UL såfort jag fått in dem på datan.

Jag lägger in en bild på magen under babismagen oxå.


kramiz på er.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hammburgaren, Pia....?? Kan du inte komma på något lite gulligare:)

2009-03-12 @ 11:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0