Shopping och Mvc

Idag var vi hos Monica (BM) för kontroll. Alltid lika trevligt att träffa henne och prata om div krämpor:)

Blodtrycket var finfint och bebbens hjärta tickade på, några fina sparkar fick den in på apparaten oxå. Hjärtljuden låg på 150. Vågen pekade på + 4 kg exakt faktiskt. Okej ändå med tanke på hur mycket jag får gå och äta  för att hålla sugen och illamåendet i shakt hela dagarna. med Daniel hade jag gått upp ca 3 kg i denna veckan.

Struma provet de tog sist var utan anmärkning, som jag misstänkte. :)
Vi pratade lite om Aurora (avdelningen för förlossningsrädsla på Östra) och förhoppningsvis kommer en kallelse dimpa ner i brevlådan ganska snart.

"Nästa gång tar vi massa stick" sa Monica innan jag gick  och åter dit skall jag den 14 April.

Idag kom vårkatalogen från HM i brevlådan och jag tänkte beställa ett par mammapiratbyxor därifrån, även ett eller två par trekvartsleggings. jag har ju en hel del tunikor och fina klänningar då det e mode just nu så tror inte jag behöver införskaffa så himla mycket mamma kläder.

Så är läget här borta iaf, nu skall jag försöka mig på en långsam promenad, även om det är något enerverande att bli förbipasserad av "Ada 90 som har  rullator" *LER STORT*

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0