Vecka 22 (21+1)

Igår hade vi kalas här hemma. Min pappa kom med fru och jag fick 1000 kr som jag skall lägga till barnvagnen sedan. Alla som ser mig värkar paffa över  vad min mage har vuxit. Har faktiskt haft en hel del växtvärk på kvällarna oxå. men vad jag börjar längta tills detta är över och bebisen är hos oss. Graviditet i all sin ära,men jag saknar min lättare kropp. Och då har jag lååång tid kvar.

Nu känner jag bebben nästan dagligen. Mycket puffar och både Daniel och sambon har fått känna utanpå magen. Jättekul, värkligen!

Idag blir det mera kalas för då kommer sambons släkt hit. Är riktigt fint väder oxå så jag skall passa på att gå ut och röra mig lite. Men har värkligen börjat känna av fogarna mer. Har tom svårt att få på mig ett par byxor för det hugger  som knivar när jag försöker stå på ett ben.

Ha en fin söndag ni alla, nu skall jag surfa runt på bebiskläder.

Kram



Vecka 22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0