Fredagsbabbel

helt underbar dag ute vid skärgården. Vi har promenerat till stranden, ätit räkmackor och åkt båt. (jag stannade dock på land.) Nu får man betala lite för allt rörande idag. känner mig totalt stel och kan knappt komma upp när jag suttit ned.

jag hittade en liten  låda med  daniels gamla babykläder som jag har sparat, perfekt att tvätta upp och lägga i bebbens låda.




Så otroligt svårt att förstå... om allt går bra kommer det att bo en liten ny familjemedlem hos oss om bara 2 månader... jag kan värkligen  inte förstå det. men åå vad jag längtar!

I morgon bär det ut till havet igen, man får passa på innan bebben kommer för sedan lär jag sitta i skuggan någon stans med bebis i vagnen.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0